Bästa Frissan!

Kännslan när man lallar runt och tycker att det är sååååå långt kvar till julbordet.. och när man sen öppnar kalendern för att fixa ihop en klipp och färgningstid inser att det inte alls är långt kvar! Paniiiik
Den kännslan fick jag igår kväll! Tänk om inte Frissan har en tid innan, då blir det iger julbord för våran del! Men tänk det hade hon, eller hon fixade iallafall en! Underbara frisör, tack och bock för det.
Förresten så undrar jag hur månnga timmar jag spenderat hos just henne.. jag var ju väldigt blond förut, och inför studenten var det löshår för hela lönen... MÅNGA timmar hos henne!
Det röda ska bytas mot lite mörkbrun tror jag, och sen funderar jag på att sliga typ som på bilden.. dvs. en massa slingor med lite olika nyanser av brun/blond.. kanske blir bra?
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0