torsdag fredag

Ett liitet mini bloggstopp! Vi har haft fullt upp med firande av Johnnys farfar och uppsalabesök! Men nu så är vi tillbaka igen.
 
Idag har vi gjort uppsala, lite köksgrejer, kläder åt Johnny, 1 par byxor åt mig samt en almanacka blev det.. Lunch med 2 fina vänner och deras söta son också! Vilken bra dag det blev, trots kaos i morse! I morgon kommer ett inlägg på grjerna från idag ;)
 
Nu ska jag ta mig an 2 köks skåp, det är KAOS där... jag menar KAOS! Efter rensningen ska jag ta ett varmt bad med både ansiktsmask och hårinpackning. En toppen avslutning på en bra dag.
i torsdag tvättade Robin min bil och Johnny lekte med farmor och farfar. Då fick jag och Kingen egentid med varandra! Kingen är ju endå mannen i mitt livVi promenerade vid vattnet och han fick hoppa upp på saker som egentligen var läskigt.. men han litade på mig och skuttade upp! Då blir man extra glad i matte hjärtat. Det blev en promenad till kyrkan också, tände ljus på Robins farmor och farfars grav, så fint det blev där.
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0